جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
فرهنگ‌سرای فردوس نمایشگاه گروهی نقاشی شامل آثار کودکان بی‌سرپرست بنیاد دستان مهربان را با عنوان «رویای نارنجی» در نگارخانه پردیسان بر پا می‌کند.
نمایشگاه نقاشی کودکان بی‌سرپرست در نگارخانه پردیسانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه گروهی «رویای نارنجی» مجموعه‌ای از آثار نقاشی تعدادی از کودکان هنرمند و بی‌سرپرست، عصر روز شنبه 25 آبان‌ماه در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد و به مدت ده روز تا 5 آذرماه پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.  

این نمایشگاه با مشارکت بنیاد دستان مهربان و با هدف حمایت و تشویق کودکان بی‌سرپرست برگزار می‌شود و درآمد حاصل از فروش آثار، در راستای یاری و کمک به کودکان صرف خواهد شد.

تعداد آثار در این نمایشگاه 30 اثر است و حامیان بنیاد دستان مهربان و جمعی از خیرین و نیکوکاران و هنرمندان میهمانان نمایشگاه «روبای نارنجی» هستند.

عموم علاقه‌مندان  و نیکوکاران برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در طول برگزاری از ساعت 10 تا 17 به گالری 1 فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
 
نظر شما