پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
فرهنگسرای کار و تعاون ، به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی کارگاه آموزشی کارآفرینی راهی برای کسب درآمد را برگزار می کند.

کارآفرینی راهی برای کسب درآمدبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ این کارگاه آموزشی به منظوربهره‌گيري از فرصت‌هاي جديد کسب و کار و راه اندازی شركت‌هاي جديدخلاق و نوآور، استفاده بیشتر از تولید داخلی و کاهش وابستگی از خارج و به مفهوم نوين(كارآفريني) برپا می شود.

گفتنی است: کارآفرینی نیازمند ايجاد بستر و فضاي مناسب فرهنگي؛ اجتماعي و اقتصادي است که تنها با ايجاد چنين فضايي است كه مشاغل قديمي و ناكارآمد به تدريج جاي خود را به فرصت‌هاي شغلي جديد، پويا، مولد و کارآفرین مي‌دهند.

از این رو فرهنگ سرای کار و تعاون به منظورگسترش و تقويت خوداتکايي،خود باوري و عزت ملي و ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی ، خود اشتغالی وکمک به رشد اقتصادی خانواده این برنامه را با مشارکت کانون کارآفرینی خود در قالب کارگاه آموزشی در زمینه: نحوه راه اندازی کسب وکارهای خانگی، تیم سازی، بازاریابی، فروش محصول و... برای کار آفرینان و علاقمندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خانگی برگزار می نماید.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه رایگان روز چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 10 تا 12 به فرهنگسرای کار وتعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.

نظر شما