چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم عباس آسمیه و در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان‌طومان مراسم آیینی شبیه خوانی مجلس شهادت حضرت علی اکبر(ع) را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و موزه شهدای منطقه 18 برگزار می‌کند.

مراسم شبیه خوانی؛ یادواره شهید عباس آسمیه و شهدای خان‌طومان در منطقه 18

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، 21 دی‌ماه سالروز شهادت عباس آسمیه از شهدای جوان مدافع حرم است. عباس آسمیه متولد سال 1368 در سال 1394 داوطلبانه برای حراست از حرم آل الله به سوریه رفت و در روز 21 دی ماه همان سال در سن 26 سالگی در دفاع از حرمین شریفین توسط نیرو‌های تکفیری و در منطقه خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از هفت سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.

این برنامه با هدف آشنایی بیشتر مردم با آرمان مدافعان حرم و افزایش شناخت و معرفت دینی شهروندان، توسط کانون تعزیه داران عقیق(محبان حسین بن علی"ع") به سرپرستی امیر عباسی اجرا می‌شود.

گروه تعزیه ‌داران عقیق این برنامه را از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در موزه شهدای منطقه منطقه 18 به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، تقاطع شهیدان بهرامی و شهدای دانش آموز، برگزار می‌کند و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66298199 تماس بگیرند.

مراسم شبیه خوانی؛ یادواره شهید عباس آسمیه و شهدای خان‌طومان در منطقه 18

نظر شما