جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
در مراسمی که با حضور اساتید بنام داستان نویسی در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد از کتاب سه دختر نوجوان دهه نودی که از مدرسه تخصصی رسانه این فرهنگسرا فارغ التحصیل شده اند، رونمایی خواهد شد.

آئین رونمایی از کتاب نویسندگان دختر دهه نودی در فرهنگسرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتاب داستان «اون ور دنیا» شامل سه داستان به قلم زینب شمسی(متولد1391) و مه سیما قاسمی(متولد1391) ، آدلیا غریب دوست (1390) از فارغ التحصیلان دوره داستانویسی مدرسه تخصصی رسانه فرهنگسرای رسانه پنجشنبه هفته جاری در همین فرهنگسرا رونمایی خواهد شد.

این کتاب در سال 1401 به کوشش لیلی فیروز توسط انتشارات حدیث قلم چاپ و روانه بازار شده است.

در این مراسم که با حضور اساتید مدرسه تخصصی رسانه فرهنگسرای رسانه، شماری از دانش آموزان و نوجوانان علاقه مند به نویسندگی و اعضای کانون های مردمی برگزار خواهد شد استاد ابوالفضل درخشنده محقق و مدرس حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس نیز سخنرانی خواهد کرد.

این برنامه دویست و شصت و ششمین برنامه از سری مراسم رونمایی و تجلیل از نویسندگان کتاب زرین قلم فرهنگسرای رسانه است.

فرهنگسرای رسانه در راستای ماموریت های فرهنگی خود و با هدف ترویج مقوله کتاب و کتابخوانی و همینطور اموزش نویسندگی در بین نوجوانان شهر تهران اقدام به برگزاری دوره های تخصصی داستانویسی با حضور اساتید بنام کرده است که در این دوره ها شمار زیادی از نوجوانان این مرز و بوم فارغ التحصیل شده و اینک به امر نویسندگی کتاب مشغول شده اند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۰
انتشار یافته: ۱
آدلیا غریب دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
سلام من آدلیا غریب دوست هستم. مرسی از خبر رسانیتون
نظر شما