چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
خانه فرهنگ باصفا منطقه5، کارگاه روان‌شناسی «به وقت زندگی» با موضوع "مدیریت هوش هیحانی" را برگزار می‌کند.
«به وقت زندگی» با مدیریت هوش هیجانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست‌ روان‌شناسی «به وقت زندگی» به منظور آموزش راهکارهای مدیریت هوش هیجانی، روز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه ساعت 10 با حضور لیلا نوری کارشناس ارشد روانشناسی در خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

 هوش هیجانی یا EQ در اصطلاح روان‌شناسی توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران است. از جمله تعاریف دیگر هوش هیجانی، ایجاد تعادل بین دو بخش عقل و احساسات مغز است. هوش هیجانی از ترکیب دو واژه هوش و هیجان تشکیل شده است که هوش به معنی توانایی یادگیری و کاربرد مهارت برای سازگاری با محیط بوده و هیجان بیانگر کلیه واکنش‌های عاطفی نظیر شادی، غم، تنفر، عصبانیت و … است.

در این نشست کارشناس مدعو به تشریح موضوع شناخت و کنترل عواطف و هیجان در افراد می‌پردازد و راهکارهای افزایش مهارت‌های درون فردی و بین فردی را در مدیریت حیجانات در زندگی برای مخاطبان بیان می‌کند. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست رایگان می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 تماس بگیرند.

نظر شما