پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
امروز شنبه هشتم بهمن ماه همزمان با هشتمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۸ نمایش در بخش اجراهای صحنه‌ای و ۱۰ نمایش در بخش خیابانی روی صحنه می‌روند.
تدارک تئاتر فجر برای هشتمین روز؛ ۱۸ اجرای صحنه‌ای و خیابانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجرامروز  شنبه هشتم بهمن ماه در هشتمین روز این رویداد شاهد ۱۸ اجرا خواهد بود.

ایرنا افزود: در بخش اجراهای صحنه ای نمایش های مدق الحناء به نویسندگی عباس الحایک به کارگردانی یوسف البلوشی از عمان ساعت ۲۰ تالار وحدت، مضحکه عجایب المخلوقات به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر ساعت ۱۷ و ۲۰ تالار اصلی تئاتر شهر، شاید باران شدی به نویسندگی شهرام کرمی و کاگردانی مرتضی نجفی از قزوین ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی تئاتر شهر، کشتن تن به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می روند.

سم زدایی به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی تئاتر شهر، قطار ناقوره به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی از اردن در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر ساعت ۱۷ و ۲۰، آسمان پا به ماه به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان از تهران ساعت ۱۶ و ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، دختران نوشته علی دلپیشه و کارگردانی علی دلپیشه و کیانوش ایازی تهران ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ از دیگر نمایش های اجرایی هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر هستند.

اجراهای خیابانی هشتمین روز

همچنین در بخش نمایش های خیابانی اثر مام به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز ۲ ساعت ۱۴، بی وقتی نوشته محمدرضا جعفری لفوت به کارگردانی آدینه رحیم نژاد از اصفهان ساعت ۱۴:۳۰، هیبت به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود ساعت ۱۵، پرسه در نیاز به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری ساعت ۱۵:۳۰، پارادوکس به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران ساعت ۱۶، بودن برای بودن به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶:۳۰، دردسرهای یک موجود موذی به نویسندگی محسن عالم زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد ساعت ۱۷ از جمله اجراهای خیابانی امروز در پهنه رودکی مقابل تالار حافظ هستند.

همچنین بازی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب ساعت ۱۸، صداهای خوابیده در خاک به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان ساعت ۱۸:۳۰ از دیگر اجراهایی بخش نمایش خیابانی هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر هستند که امروز مقابل تالار حافظ در پهنه رودکی اجرا می شوند.

نمایش پلاسما به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان نیز ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولیعصر توسط گروه نمایشی اجرا می شود.
نظر شما