شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۰۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کتاب لبخند انار در نشست" ایده تا کتاب " روز چهارشنبه12 بهمن ماه ، با حضور صغری دلداده بارانی در کتابخانه اشراق بررسی می شود.
نشست به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست " ایده تا کتاب" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان روز چهارشنبه 12 بهمن، ساعت 16 برگزار می شود.
گفتنی است،  صغری دلداده بارانی  کارشناس برنامه در نشست "ایده تا کتاب"  به بررسی علائم نگارشی، پیوسته نویسی و جدا نویسی ، استفاده از زاویه دید  ،فضاسازی ، توصیف داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات می پردازد. و در ادامه  به  معرفی و بررسی عناصر ادبی کتاب لبخند انار هوشنگ کرمانی  بحث خواهد شد.
کتاب لبخند انار به نویسندگی هوشنگ مرادی کرمانی که توسط انتشارات معین چاپ شده است.
"لبخند انار" مجموعه ای است از داستان های کوتاه به قلم "هوشنگ مرادی کرمانی" که شانزده اثر داستانی کوتاه با نام های "گوشواره"، "6 تا موز"، "لانه"، "پروانه"، "بازار"، "نخ"، "تک درخت"، "بچه های ایران"، "شعر تازه"، "یادگار سفر"، "زادگاه"، "میوه"، "مادر"، "هسته آلبالو" و "پیام" و اثری هم نام با عنوان کتاب به اسم "لبخند انار" را در بردارد.
"لبخند انار" قصه ی ناظمی است سخت گیر که در ذهن تمام دانش آموزان خود، خاطره ی ترکه ی انار را باقی گذاشته است.
صغری دلداده‌بارانی متولد سال 1341، مدیر کانون ادبی محراب قلم و نویسنده فرهنگسرای اشراق است. که می توان به کتاب صندوقچه قصه از آثار این نویسنده اشاره کرد.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز چهارشنبه 12 بهمن ماه، ساعت16 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.
نظر شما