پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
نمایشگاه آثار هنرمندان گروه هنری بوبک با عنوان پیکسل، از 16 تا 21 بهمن ماه در نگارخانۀ ملل، میزبان علاقه‌مندان هنر نقاشی است.
نمایشگاه عکاسی پیکسل در فرهنگسرای مللبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نمایشگاه آثار برگزیدۀ 26 هنرمند عکاس از سراسر کشور به همت گروه هنری بوبک و نمایشگاه گردانی  مونیکا بختیاری‌فرد به نمایش گذاشته خواهد شد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که بیست و دومین نمایشگاه عکاسی گروه بوبک است، حمایت از هنرمندان عکاس در نقاط مختلف کشور و نمایش آثار آنان، همچنین معرفی سوژه‌های ناب از معماری و طبیعت متنوع کشور عزیزمان ایران است.
به گفتۀ  بختیاری‌فرد، مدیر برگزاری نمایشگاه، 35 اثر برگزیدۀ هنرمندان عکاس در ابعاد 40*30 با سوژه‌های طبیعت، معماری و مستند، در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
مراسم افتتاح نمایشگاه از ساعت 15 تا 19 روز یک‌شنبه، شانزدهم بهمن با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی برگزار خواهد شد. مراسم پایانی نمایشگاه پیکسل نیز از ساعت 15 تا 19 روز بیست و یکم بهمن خواهد بود.
علاقه‎مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 17 تا 20 بهمن ماه از ساعت 11 تا 16 به نشانی بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه فرمایند.

نظر شما