پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کارگاه قصه گویی خلاق از کتاب "باغ دوستی " روزدوشنبه17 بهمن ماه، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار می شود.
قصه گویی از کتاب به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ هنر، کارگاه قصه گویی خلاق  که روز دو شنبه 17 بهمن ماه، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه با هدف گسترش احترام، و مهربانی در روابط فردی و خانواده، ایجاد انگیزه در بین کودکان که با کمک قصه محیط پیرامون خود را بشناسند برگزار می شود .
کتاب باغ دوستی به نویسندگی عباس یمینی شریف  که توسط  انتشارات روشن نو به چاپ رسیده است
کارشناس برنامه در این کارگاه  از طریق قصه گویی  از کتاب باغ دوستی  کودکان را  به سمت نوشتن انتهای داستان و قصه گویی هدایت می کند.
 عباس یمینی‌شریف از پنج سالگی در دامنه‌ی کوه توچال در باغی در دربند، شور و نشاط زندگی در میان طبیعت و حیوانات را دریافت. در مکتب و مدرسه به آهنگ کلمات دلبست. از شانزده سالگی به سرودن شعر پرداخت. تحصیلات خود را در رشتۀ ادبیات و آموزش کودکان به کمال رساند و تا آخرین روزهای عمر پربار خود نوشت و سرود. او اولین سردبیر مجلات «بازی کودکان» و «کیهان بچه‌ها»، مؤسس دبستانهای روش‌نو، از بنیانگزاران شورای کتاب کودک و برندۀ جوائز متعدد در ادبیات کودکان بود. بیش از سی اثر و داستان او در دوران حیاتش به انتشار رسید. آثار عباس یمینی‌شریف توسط انتشارات روش‌نو منتشر و به علاقمندان عرضه می‌گردد.
علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند دوشنبه17 بهمن  ماه، ساعت 16 به کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه واقع در در تهران، حکیمیه - بلوار نور - پارک نور-  واقع شده است و برای اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری حکیمیه می توانند با شماره تلفن 77305428  تماس بگریند.

نظر شما