يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر دورهمی با نویسنده کتوب حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
دیدار با
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه عطار نیشابوری در نظر دارد محفل و دورهمی  با نویسنده برجسته حوزه انقلاب اسلامی رضا بسطامی  را در روز پنجشنبه20 بهمن ماه ساعت 11 با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار نماید.

رضا بسطامی از جمله نویسندگان کتاب‌های انقلابی است که به عنوان محقق و پژوهشگر مستندات صدا و سیما و ارایه مقالات متعدد در نشریات کشور به فعالیت می پردازد. از این نویسنده کتاب‌های متعدد در موضوعات مختلف انقلابی از جمله :_خاطرات علی دانش منفرد_خاطرات محمدشهاب گنابادی_خاطرات محمدرضا خباز_خاطرات فریدون سیامک نژاد _خاطرات محمود صلاحی(ج ۱)_خاطرات محمود صلاحی(ج۲)_عملکرد دومین مجلس شورای اسلامی_زندگانی ومبارزات شهید مدنی_بررسی روند تاریخی انقلاب اسلامی دراستان سمنان _خاطرات محمدرضا منصوری_خاطرات منوچهر نجفدری به چشم می‌خورد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه میتوانند به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی.خیابان شهید امیر قلی مراجعه  و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره 55718143 کتابخانه عطار نیشابوری تماس حاصل نمایند .

نظر شما