چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
رضا دوستعلی به عنوان رییس فرهنگ‌سرای فردوس و مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 و رییس فرهنگ‌سرای فردوس، دوشنبه 24 بهمن‌ماه با حضور سید سجاد موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داود حشمتی مشاور و مدیر امور مناطق اداره کل حوزه ریاست و جمعی از مدیران و کارشناسان مراکز فرهنگی هنری مناطق 5 و4 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد.

شهرام کرمی مدیر اسبق منطقه 5 در این آیین ضمن تشکر و تقدیر از همراهی و همدلی کارکنان در طول مدت مدیریت خود در این منطقه، به موضوع مسئولیت و تاکید مقام معظم رهبری به این مهم، اشاره کرد و در این خصوص گفت: مسئولیت باری نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت و امانت گرانقدری است که به دوش ما گذاشته شده است و باید بنا به جایگاهی که در آن قرار داریم، نسبت به آن متعهد باشیم.

سپس به بیان احادیثی گهربار از حضرت پیامیر (ص) و حضرت امام علی (ع) در باب مسئولیت پذیری و تعهد در قبال خانواده و جامعه پرداخت که به روشنی تکلیف مسئولیت را بیان کرده است.

در ادامه رضا دوستعلی با ابراز خرسندی از توفیق حضور در منطقه 5 و تشکر از همکاران منطقه 4که به نمایندگی در این آیین حضور داشتند، به سرمایه اصلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که نیروی انسانی آن است و از فضا و کالبد سازمان ارجح تر است، اشاره کرد و گفت: در شرایط فرهنگی اجتماعی و سیاسی خاصی که این برهه در آن قرار داریم، با ظرفیت خوب نیروی انسانی منطقه 5 که شاهد آن هستیم، می توان در مسیر پیش رو به خوبی حرکت کرده و اثرگذار بود.

دوستعلی با اشاره به منویات ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص لزوم برنامه ریزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی فرهنگی نیاز به استمرار در فضایی به دور از استرس و برخوردار از آرامش و همفکری دارد که انشاللهبا تلاش و مشورت همکاران و خانواده بزرگ سازمان، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در سال 1402 خواهیم بود.

در ادامه سید سجاد موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدا با ابراز خرسندی از حضور درسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: خوشبختانه در این سازمان اساتید و بزرگوارانی هستند که ما جوان‌هارا 10 تا 15 سال به روزهایی که باید تجربه کنیم نزدیکتر می کنند و بی شک حضور در کنار افرادبا تجربه یک نعمت و موهبت الهی است.

وی در ادامه افزود: در فضای فرهنگی امروز، نیاز ضروری این است که همه باید هم فکر کنیم و هم مقاومت داشته باشیم؛ اگر همدیگر را همانطور که همکار هستیم، بعنوان همسنگر تلقی کنیم، کار که همان جهاد فرهنگی است بهتر و تاثرگذارتر پیش خواهد رفت.

سید سجاد موسوی با تشکر و تقدیر از خدمات و زحمات شهرام کرمی در طول تصدی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و تبریک به ایشان به جهت رضایتمندی کارکنان این منطقه از عملکرد خوب ایشان، رضا دوستعلی را به لحاظ توان اجرایی و سوابق و تجربه و انگیزه بالا، یکی از مدیرانموفق معرفی کرد.

در پایان این مراسم از فعالیت‌های شهرام کرمی رییس پیشین فرهنگ‌سرای فردوس و مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 تقدیر شد و رضا دوستعلی به عنوان مدیر جدید فرهنگی هنری منطقه 5 و رییس فرهنگ‌سرای فردوس حکم خود را از مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کرد.

نظر شما