پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(صل الله علیه و آله)، برنامه ای با عنوان "قرآن، عترت احمد" چهارشنبه 26 بهمن ماه سالجاری توسط خانه فرهنگ شهید اندرزگو برگزار می شود.
ترمیم کتابهای ادعیه و اهداء به اماکن متبرکه دارالمومنین طهرانبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به مناسبت فرا رسیدن مبعث حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(صل الله علیه و آله) و در راستای فعالیتهای جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو  ویژه برنامه"قرآن، عترت احمد" را برگزار می کند.
بر اساس این خبر، در این برنامه که با مشارکت پایگاه بسیج منطقه اجرا می شود طی فراخوانی کتاب های قرآن، مفاتیح، ادعیه های مازاد و مستهلک منازل جمع آوری شده و بعد از صحافی و ترمیم در خانه فرهنگ شهید اندرزگو تجمیع و به اماکن متبرکه اعم از مساجد، مدارس، پایگاههای بسیج و جلسات مذهبی خانگی اهداء می شود.
این خبر می افزاید: خانه فرهنگ شهید اندرزگو در طول سالهای اخیر فعالیتهای متنوع و مختلف جهادی و کمک مومنانه اعم از تهیه و اهداء وسایل مورد نیاز خانواده های محروم، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت با کمک خیرین انجام داده است.
خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو واقع است.


نظر شما