سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
انیمیشن «قرمز شدن» به کارگردانی دومی شی روز یکشنبه30 بهمن ماه در فرهنگ‌سرای اشراق اکران و نقد می شود
اکران و نقد انیمیشن   «قرمز شدن» در فرهنگ‌سرای اشراق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،انیمیشن«قرمز شدن» به کارگردانی  دومی شی  روز یکشنبه  30 بهمن ماه ساعت 10در  سالن سینما فرهنگ‌سرای اشراق اکران و پس از با حضور زهرا میهین یار  نقد می شود.
«قرمز شدن»، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی-کمدی، به کارگردانی «دامی شی»، محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و کانادا و از تولیدات دو غول انیمیشن سازی جهان، پیکسار انیمیشن استودیوز و والت دیزنی پیکچرز است.
در انیمیشن قرمز شدن این انیمیشن فوق العاده جذاب و پرماجرا، درباره نوجوان 13 ساله ای به نام «می لی» است که نوجوانی عجیب و غریبی را تجربه می کند؛ او زمانی که خیلی هیجان زده می شود، به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد...!
دومی شی متولد سال 1989 در چین، فیلمنامه نویس، انیماتور و کارگردان چینی-کانادایی است که از سال 2011 تاکنون در استودیوی پیکسار مشغول فعالیت است. از مهمترین آثاری که دومی شی به عنوان انیماتور در آن ها مشارکت داشته است می توان انیمیشن های معروفی همچون پشت و رو، دایناسور خوب، شگفت انگیزان2 و داستان اسباب بازی های4 را برشمرد. دومی شی همچنین نوشتن داستان، فیلمنامه و کارگردانی انیمیشن کوتاه بائو (Bao) را بر عهده داشته و به این ترتیب او اولین کارگردان زنی نام گرفته است که یک انیمیشن کوتاه را در شرکت پیکس بیشتر بخوانید
علاقه مندان جهت تماشای این فیلم می‌تواندیکشنبه30 بهمن ماه،ساعت10 به نشانی تهران،فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو سالن سینمای  فرهنگسرای اشراق، مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77326777 تماس بگیرند.

نظر شما