سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
نمایشگاه نقاشی گروهی"وصال" به سرپرستی محمد مرادی از اسفند ماه در نگارخانه آفرینش نقش اشراق دایر می‌شود.
نمایشگاه نقاشی گروهیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر.نمایشگاه نقاشی"وصال " با هدف کشف استعدادهای هنری و نوجوان و تشویق و ترغیب آنان به استفاده از ابزار هنر برای بیان احساسات درونی خود 4 تا9 اسفند ماه در نگارخانه آفرنیش نقش برگزار می شود.
در این نمایشگاه40اثربه سبک رئال با تکنیک رنگ روغن محمد مرادی و هنر جویان از 4 تا 9 اسفند ساعت 10 تا 18 در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرید.
 رئالیسم به معنی واقعی گری و حقیقت گرایی، نوعی گرایش هنری است که اشیاء و موجودات را آنگونه که هستند، زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می نمایند. سبک نقاشی رئالیسم نقطه مقابل سبک رومانتیک قرار دارد. سعی هنرمند نقاش رئالیسم در این است که موضوعات منتخب را بدون کم و کاست و شیرین کاری و عوام فریبانه شدن طرح در ذهن بیننده، ترسیم کند و تخیلات غیرواقعی نیافریند و شعار ندهد. مبنای کار آنان صادقانه نگری و صادقانه اندیشیدن است..
نقاشان معروف سبک رئالیسم گوستاو کوربه، ژان فرانسوا میله، انوره دومیه، ادوارد مانه و هنرمندان معروف روسی: ایوان شیشکین، ایلیار پین، کرامسکوی، می باشند.
افتتاحیه نمایشگاه وصال روز پنج شنبه 4 اسفند  ، ساعت 17 در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می شود.
 علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 4 تا 9 اسفند ماه از ساعت10 تا18 به نشانی تهران، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه ، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77782211 تماس بگیرید 
نظر شما