سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
خانه فرهنگ امام علی(ع) با حضور 30 هنرمند برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی (ع) همزمان با اعیاد سعید شعبانیه نمایشگاه آثار هنری را با عنوان " حکایت رنگ و خیال " برگزار می کند.

نمایشگاه  خانه فرهنگ امام علی (ع) همزمان با اعیاد سعید شعبانیه نمایشگاه آثار هنری را با عنوان " حکایت رنگ و خیال " برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایشگاه با حضور 30 تن از هنرمندان گروه هنری ساران و با سبکهای رئال و مدرن در بخشهای نقاشی، تصویرسازی، عکاسی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

گروه هنری "ساران” با حضور جمعی ازهنرمندان فعال در حوزه هنرهای تجسمی با سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در سال ۱۴۰۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

این گروه هنری تلاش نموده تا با نگاهی متفاوت و قراردادن ذهن و اندیشه مخاطب در موقعیت های مختلف، وی را با مواردی روبرو ساز‌د که در دنیای امروز و در هیاهوی زندگی احتیاج به یادآوری و دیدن زیبایی ها دارد.

گروه هنری ساران در مدت کوتاه فعالیت هنری خود، همکاری با موسسه توسعه هنرهای تجسمی، صندوق حمایت از هنرمندان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر نهادهای فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد .

نمایشگاه "حکایت رنگ و خیال" از تاریخ ۶ تا ۱۳ اسفند۱۴۰۱ در نگارخانه خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی میدان جانبازان ،بلوار الغدیر شمالی ، میدان شهدای شمس آباد ،خیابان شهید نامداری ،خانه فرهنگ امام علی (ع)از ساعت۹صبح تا ۵عصر میزبان علاقمندان است.

نظر شما