جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
اولین نسشت تعدادی از نوجوانان منطقه 9 در قالب کمیته اجرایی ویژه برنامه مادران چشم به راه به منظور تجلیل و تکریم مادر شهید جاوید الاثر نوجوان، شهید غلامرضا کوه زارع در روز دوشنبه 6 اسفند ماه 1401از ساعت 16 در فرهنگسرای رویش بر گزار شد.

کمیته اجرایی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، امیر علی صالحی و حنانه حمیدزاده خبرنگاران نوجوان این کمیته ، در این نشست صمیمی جمعی از نوجوانان منطقه 9با تخصص ومهارتهای مختلف گرد هم آمدند تا فرایند هایی اجرایی ویژه برنامه مادران چشم به راه را مشخص و برای آن برنامه ریزی و تقسیم وظایف نمایند. وانیا سادات موسوی بعنوان طراح چهره،امیر علی صالحی خبرنگار،شیدا اسماعیل زاده مجری،علی افرنگ فعال حوزه رسانه،محمد حسین علیزاده مدیحه سرا،حسن بلبلی قاری،فاطمه تیموری تیم اجرایی،حنانه حمید زاده خبرنگار،هلیا ایرانمدار دکلمه خوان،نازیتا رسافی خبرنگار،امیر مهدی مصطفوی مداح،امیر رضا توتونچی مداح از جمله نوجوانان شرکت کننده در این جلسه ی هم اندیشی بودند.

در پایان مقرر شد بر اساس بخش های هر برنامه و تقسیم وظایف صورت گرفته هر یک از نوجوانان عهده دار مسئولیتی در جهت اجرای مطلوب این برنامه و خدمت به خانواده معزز شهدا باشند.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای رویش واقع در مهرآباد جنوبی خیابان واشقانی فراهانی خیابان وادی زاده مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66688551تماس بگیرند.

نظر شما