جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
نمایشنامه "باغ بلور" به وسیله بچه های توانبخشی که اغلب دارای بیماری سندروم داون هستند در فرهنگسرای عطار نیشابوری خوانش می شود
نمایشنامه خوانی بچه های توانبخش در فرهنگسرای عطار نیشابوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون سیمرغ فرهنگسرای عطار نیشابوری با همکاری مرکز توانبخشی الوند ویژه برنامه اجراخوانی نمایشنامه "باغ بلور" را به نویسندگی و کارگردانی بهروز خادمی خوبانی و خوانشگری هنرمندان توانبخش سندروم داون روز پنجشنبه 11 اسفند ساعت17 به روی صحنه خواهد برد .
این برنامه با هدف بالا بردن استعداد بالقوه توان یابان و افزایش نقاط قوت و رشد نقاط ضعفشان اجرا تا علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس آنها  بتوان بر بیان و حرکات بدنیشان تاثیرات سود بخشی داشته باشد.

نمایشنامه "باغ بلور"  در باره ی پدر بزرگی است که بعد از فوت همسرش ارزشمند ترین گل باغش به نام"گل بلور"  را به نوه خود"نهال" سپرده و خود برای انجام کاری از روستا خارج می شود غافل از اینکه غریبه ای که آوازه گل بلور را شنیده است به سراغ نهال می آید و...

 عوامل اجرایی این برنامه عبارتند از: نقش خوانان ( دردانه نکونش فرد، مرضیه قدیانی، اکرم ترکمن، زهرا مذهب جعفری، صنمبر مرادی و شبنم موثق )، دستیار کارگردان(مریم رضائی)، منشی صحنه(ستاره نیکوکار).

علاقمندان جهت شرکت می توانند به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی. خیابان شهید امیر قلی مراجعه  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با  شماره 55135553 داخلی شماره 7 تماس حاصل نمایند.

نظر شما