يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛
مرحله دوم پویش کتابخوانی «20 و 20» آغاز شد، در این پویش نوجوانان و علاقه‌مندان حوزه کتاب هر شب راس ساعت 20، به مدت 20 دقیقه کتاب می‌خوانند.
مرحله دوم «پویش کتابخوانی 20 و20» آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به حمایت «پویش کتابخوانی 20 و 20» از «جشنواره نوجوونیم»، گفت: با توجه به اجرای موفق فاز اول «پویش کتابخوانی 20 و20» فاز دوم این پویش همزمان با «جشنواره نوجوونیم»، آغاز شد.
 
وی افزود: در مرحله دوم، از نوجوانان و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت شد با پیوستن خود و اعضای خانواده به این پویش؛ هر شب ساعت 20 به مدت 20 ‌دقیقه مطالعه کنند و دیگر دوستان و آشنایان را نیز به پیوستن به پویش و مطالعه کتاب، دعوت کنند.
 
وی با اشاره به استقبال پُرشور مخاطبان از مرحله نخست پویش در سال گذشته، عنوان کرد: این پویش با استقبال پُرشور نوجوانان و جوانان و قشر کتابخوان همراه شد؛ بنابراین مرحله دوم آن در سال جاری آغاز کردیم.
 
باباخانیان با بیان اینکه هفته گذشته همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه «جشنواره نوجوونیم» بیش از 18 عنوان کتاب‌های موضوعی ویژه نوجوانان در 2 هزار و 350 نسخه به برگزیدگان جشنواره اهدا شد، ادامه داد: «پوسته گرافيكی پويش» به‌منظور پيوستن برگزیدگان جشنواره به پویش و بارگذاری در صفحات مجازی و شبکه شاد، در اختيار نوجوانان قرار داده شد.
 
وی ادامه داد: معرفی‌نامه عضویت رایگان در کتابخانه‌های سازمان به همه برگزیدگان جشنواره اهدا شد و نوجوانان با ثبت‌نام در نزدیکترین کتابخانه محل سکونت، می‌توانند از خدمات و امکانات کتابخانه‌های سازمان در مناطق 22 گانه شهر تهران، رایگان استفاده کنند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کرده یا با شماره 96653462 تماس بگیرند.
نظر شما