يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، از مادر شهید جاویدالاثر سیدعباس ساداتی در ویژه برنامه «مادران چشم به راه» در فرهنگ‌سرای فردوس تجلیل می‌شود.
تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر سیدعباس ساداتی در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با دیگر فرهنگ‌سراهای شهر تهران، ویژه برنامه «مادران چشم به راه» را با هدف تکریم مادران شهدای جاویدالاثر و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با تقدیر از مادر معزز شهید جاویدالاثر سیدعباس ساداتی در روز شنبه 13 اسفندماه ساعت 15 برگزار می‌کند.

در این برنامه که با حضور گروه‌های مردمی و با محوریت حضور نوجوانان اجرا می‌شود، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و چهره‌های فرهنگی حضور خواهد داشت و شامل بخش‌های مختلف از جمله: سخنرانی حجت‌الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه بخش کن تهران، اجرای گروه تواشیح به سرپرستی علی هوشیار، نمایش موضوعی به کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، پخش مستند مصاحبه با خانواده شهید، خوانش وصیت‌نامه شهید و بخش تجلیل از مادر معزز شهید است و اجرای مراسم بر عهده دختر نوجوان ریحانه امیرخانی خواهد بود. 

لازم به ذکر است یکشنبه 7 اسفندماه جمعی از نوجوانان منطقه 5 و کارکنان فرهنگ‌سراهای فردوس و معرفت، با حضور بر مزار شهید گمنام نسبت به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام در شهرک اکباتان اقدام کردند. 

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم «مادران چشم به راه» به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما