جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت صاحب الزمان حضرت مهدی (عج) با حضور 30 هنرمند کارگاه خوشنویسی «انسیة الحورا» به سرپرستی حامد توسلی در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
حضور 30 هنرمند کارگاه خوشنویسی انسیة الحورا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این برنامه در راستای اشاعه هنر خوشنویسی در بین اقشار مردم و اجرای هرچه باشکوه تر جشن نیمه شعبان و بهره‌گیری از این فرصت برای تبین فرهنگ علوی، ترویج و نهادینه سازی اصل مهدویت در رشته های (خطوط اسلامی و ایرانی) و رویکردهای نوین(نقاشی خط) میزبان علاقه مندان است.

علی الحسانی، حامد توسلی، علیرضا پوراکبری، سارا معتمدی، ریحانه موسوی، نعیمه فتحی، نگار جهانگیری، زینب عبدالحسینی، مرضیه حقی، زهرا قلی‌پور، ملیحه تقوی، مهناز رحیمی، سعیده نیکزاد و مریم علی وحدتی، فاطمه مجیدی، زینب شاه محمدی، مریم اخگری، سمیه فتحعلی، رضا صید، فاطمه نیکبخش، نرگس گل محمدی، ملیکا اصفهانی، حدیث محمودی و ... از جمله هنرمندان حاضر در این کارگاه خوشنویسی هستند.

حامد توسلی سرپرست گروه هنری دارای مدرک ممتاز در خطوط نسخ، ثلث و نستعلیق از انجمن خوشنویسان است و 25سال سابقه فعالیت هنری در خوشنویسی را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند روز سه شنبه 16 اسفندماه از ساعت 10 تا 16 به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554018 تماس بگیرند.
نظر شما