جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۱۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مجتمع فرهنگی هنری نور همزمان با روز بزرگداشت شهدا به دیدار خانواده معظم شهید محمد جوانمردی از شهدای والامقام منطقه 5 می‌رود.
تجلیل از خانواده شهید محمد جوانمردی در «اسوه‌های رشادت»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجتمع فرهنگی هنری نور در ویژه برنامه «اسوه‌های رشادت» همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم مادران و پدران معزز شهدا برگزار می‌شود، روز دوشنبه 22 اسفندماه ساعت 16 به دیدار خانواده معظم شهید محمد جوانمردی از شهدای والامقام منطقه پنج می‌رود.
 

شهید محمد جوانمردی سال 1344 در شهر خرمشهر در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود؛ وی همزمان با خدمت مقدس سربازی در یگان 57 زرهی ژاندارمری مشغول خدمت شد.
این شهید والامقام در 4 مهر سال 1366 بر اثر اصابت ترکش‌های راکت هواپیماهای رژیم بعثی در منطقه اهواز به درجه رفیع شهادت نایل شد.


در این برنامه که با مشارکت اداره امور ایثارگران شهرداری برگزار می‌شود، جمعی از مدیران شهری و فرهنگی منطقه به همراه تنی چند از از کارکنان مجتمع فرهنگی هنری نور و دبیران و اعضاء فعال کانونی، در منزل شهید حضور یافته و ضمن گفتگو با خانواده معزز و شنیدن خاطرات و بخشی از وصیتنامه شهید محمد جوانمردی، با اهدای لوح و هدیه معنوی، از مقام شامخ این خانواده  والامقام تجلیل به عمل می‌آورند.
 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه و یا برای کسی اطلاعات بیشتر با  شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما