شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
فرهنگ‌سرای فردوس همایش روان‌شناسی با موضوع ارتباط موثر میان "مردان ناراضی زنان شاکی" را با حضور دکتر عبدالرضا افزود برگزار می‌کند.
تکنیک‌های ارتباط موثر میان «مردان ناراضی زنان شاکی» تشریح می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ همایش روان‌شناسی «خانواده پایدار» در یکصد و بیست و هفتمین اجرای خود که به بررسی تکنیک‌ها و راهکارهای ارتباط موثر میان "مردان ناراضی و زنان شاکی" اختصاص دارد، روز چهارشنبه 24 اسفند‌ماه ساعت 10 با هدف تقویت مهارت‌های زندگی مشترک میان همسران، با حضور دکترعبدالرضا افزود روانشناس و مشاور خانواده در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

ارتباط موثر با همسر کلید موفقیت زندگی مشترک می‌باشد زیرا رابطه‌ بین زوجین، یک رابطه احساسی و هیجانی می باشد و به مهارت‌های ارتباطی کلامی و غیرکلامی زوجین وابسته است که در این همایش روان‌شناسی، عبدالرضا افزود به را‌هکارها و تکنیک‌های ارتباط موثر میان همسران ناراضی و شاکی، می‌پردازد و در انتها به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما