پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
نشست تخصصی «نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» برگزار می‌شوددر آستانه روز جهانی قدس نشستی با حضور جمعی از کارشناسان رسانه در موضوع قدس برگزار می‌شود تا ابعاد ناگفته‌ از سانسور این رویداد مهم در رسانه‌های غربی مورد بررسی قرار گیرد.
نشست تخصصی «نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» در فرهنگسرای رسانهبه گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه ، همزمان با روز قدس، نشست تخصصی با موضوع «نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» با حضور 4 تن از کارشناسان برجسته رسانه‌ای و موضوع فلسطین به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این جلسه، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، احمدرضا روح‌زاد، مدیر خبر خبرگزاری قدس، مهدی عزیزی مدیر مسئول موسسه رسانه‌ای نگاه نو و هادی میرزاابوطالب مدیرعامل موسسه رسانه‌ای المحور حضور داشته و ابعاد مختلف موضوع سانسور رسانه‌ای روز جهانی قدس را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. در طول سالیان اخیر، بازنمایی‌های رسانه‌ای غربی در موضوع قدس آمیخته به جهت‌دهی‌های اشتباه است، تا اذهان جهانیان از اشغالگری، ظلم اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین و کودک‌کشی‌های آنان منحرف شده و موضوعات دیگری پررنگ شود. 
این جلسه با هدف افشای سانسورهای رسانه‌ای در موضوع قدس به ویژه راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود. براساس این گزارش، این نشست تخصصی روز پنجشنبه 25 فروردین ماه از ساعت 10 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. همچنین با توجه به تهمیدات صورت گرفته، این جلسه به صورت زنده از بستر اسکای روم و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای رسانه پخش می‌شود. آدرس اینستاگرام فرهنگسرای رسانه Farhangsararesaneh است. انتهای پیام/
نظر شما