يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۱۴۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه مادر و کودک، کارگاه‌های بازی و خلاقیت را برای کودکان 3 تا 5 ساله برگزار می‌کند.

بازی، شادی، خلاقیت در کارگاه‌های مادر و کودکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این کارگاه مربیان واحد مادر و کودک خانه فرهنگ امام علی(ع)، با تلفیق آموزش و بازی‌های فردی و گروهی ضمن ایجاد فضایی شاد برای کودکان، زمینه آموزش و ایجاد تجربه‌های شاد فردی و گروهی متناسب با سن کودک را فراهم می‌کنند.

در این کارگاه هم‌چنین با استفاده از پازل‌های جذاب آموزشی، مطالبی درباره آشنایی با حیوانات اهلی و وحشی و نحوه زندگی و تغذیه آنها ارایه و در انتها از کودکان در مورد حیواتات سوالاتی پرسیده می‌شود.

اهداف این کارگاه آموزشی شامل اطلاعات عمومی کودکان، آشنایی با حیوانات اهلی و نحوه فعالیت در مزرعه و روستاها، پرورش دقت و تمرکز، مهارتهای تفکر مانند شناخت، یادآوری، تطبیق، مرتب سازی و حل مسئله می باشد .

این کارگاه آموزشی زیر نظر مربی متخصص آموزش کودک، منور محمد زاده در روزهای زوج از ساعت 10 تا 12در خانه فرهنگ امام علی(ع) میزبان کودکان است.

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به خانه فرهنگ امام علی(ع) واقع در میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهید نامداری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما