يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کتاب خرگوشها در نشست "قاصدک" روز پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه، ساعت 10 در کتابخانه شهید آوینی خوانش می شود.
نشست به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست" قاصدک" با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تقویت و پرورش حس خلاقیت در کودکان و نوجوانان به صورت قصه خوانی همراه با نمایش و بازی های کودکانه  به معرفی کتاب"خرگوشها" پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 10 در کتابخانه شهید آوینی برگزار می شود  
کتاب"  خرگوشها " به  نویسندگی محمد رضا سرشار که توسط انتشارات  سوره مهر   به چاپ رسیده است.
برفی خرگوشی است که بچه هایش قربانی یک روباره می‌شوند. درست زمانی که از خانه بیرون رفته است تا برایشان غذا پیدا کند. برفی از این ماجرا بسیار غمگین و افسرده می‌شود اما ترس و ناامیدی را به دلش راه نمی‌دهد. او به سراغ خرگوش پیری می‌رود و از او تقاضای راه چاره می‌کند.
در بخشی از کتاب خرگوش‌ها آمده:
سال‌ها پیش زیر این آسمان قشنگ، توی یک جنگل بزرگ و سرسبز که پر از حیوان‌های جورواجور بود، خرگوشی زندگی می‌کرد. اسم این خرگوش برفی بود. پوستش از سفیدی مثل برف بود. برای همین خرگوش‌های دیگر اسمش را برفی گذاشته بودند. برفی ماده خرگوشی بود که سالی چند بار می‌زایید و هر دفعه پنج شش تا بچه به دنیا می‌آورد.
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه، ساعت 10 به کتابخانه شهید آوینی واقع در تهران ، تهران پارس ،  محله خاک سفید،  خیابان  گلشن کتابخانه آوینی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77964648 تماس بگیرند.
نظر شما