چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
همایش جادوی بازی های دیجیتال به همت فرهنگسرای رویش و با همکاری بنیادملی بازیهای رایانه ای روز یک شنبه 10 اردیبشت ماه ساعت 10 در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9،اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 و رئیس فرهنگسرای رویش گفت: امروزه گسترش استفاده از فضای مجازی به ویژه در بین نوجوانان، لزوم آموزش فرهنگ و سواد استفاده از این فضا و همچنین نظارت بر استفاده از این پدیده را اجتناب ناپذیر می نماید. به همین منظور فرهنگسرای رویش همایش "جادوی بازی های دیجیتال" را با مشارکت بنیاد علمی بازیهای رایانه ای و با حضور دکترمحمد صادق دهنادی دکترای مدیریت رسانه و مدیر ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای مخاطب هدف بزرگسال و با محوریت آموزش و نظارت فرهنگ استفاده نوجوانان از فضا های مجازی به خصوص بازیهای رایانه ای برگزار می نماید.

وی اشاره کرد :با توجه به تعدد و تنوع رسانه ها و همچنین جایگاه ویژه آنها به عنوان یک ابزار کاربردی در تعاملات جدید بشری و هم چنین دامنه نفوذ آنها در بین نوجوانان این ضرورت بطور جدی این ضرورت را ایجاد می کند که والدین آگاهی لازم و کافی از شیوه ی استفاده از این رسانه ها را از لحاظ کمی و کیفی هم برای خودشان و هم برای فرزندانشان داشته باشند.

رئیس فرهنگسرای رویش افزود "هدف از این نشست افزایش سواد رسانه ای والدین،نظارت بر سبک زندگی نوجوانان و نحوه تعامل صحیح والدین و فرزندان در رابطه با فضای مجازی ، افزایش آگاهی والدین در کمک به فرزندانشان برای انتخاب رسانه ، تربیت نسل آینده ساز کشور با آگاهی بخشی به والدین، حفظ و تحکیم بنیاد های اخلاقی در خانواده خواهد بود.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه می توانند به خانه فرهنگ مهراباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66616388 تماس بگیرند .

نظر شما