يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
گروه شاپرکهای شادی با اجرای نمایش «چوپان و چوب جادویی»، پایان هفته‌های اردیبهشت و خرداد در فرهنگسرای ملل میزبان کودکان عزیز خواهد بود.
شادی و نشاط کودکان در میهمانی نمایش «چوپان و چوب جادویی»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال چوپان و چوب جادویی، تا پایان خرداد ماه، هر پنج‌شنبه و جمعه در سالن نمایش فرهنگسرای ملل، میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.
نمایش «چوپان و چوب جادویی» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، کاری از گروه شاپرکهای شادی است که با هدف خلق لحظه‌های شاد و آموزشی به روی صحنه برده خواهد شد. در این نمایش که پیش‌تر در شهر ایروان ارمنستان نیز اجرا شده است، مریم اسکندری، فرشته صفری، فاطمه رضایی، ارمغان احمدی به همراه محمدحسین داداش‌نیا با ایفای نقش خواهند پرداخت.
نمایش چوپان و چوب جادویی، قصۀ چوپانی است که قصد دارد به وسیلۀ چوب جادویی که از پدربزرگش به ارث برده، از بره‌هایش در برابر حملات گرگ بدجنس محافظت کند.
اجرای عمومی نمایش «چوپان و چوب جادویی» تا پایان خردادماه، پنج‌شنبه و جمعه‌های هر هفته از ساعت 15/16 در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه به روی صحنه خواهد رفت. مدارس و مهدکودک‌ها نیز می‌توانند به منظور اجرای اختصاصی برای نوبت صبح هماهنگ فرمایند.
خانواده‌های علاقه‌مند برای هماهنگی و تهیۀ بلیط می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های 09220367118 و 09351890478 یا مراجعه به تارنمای تیوال به نشانی tiwall.com اقدام کنند.
نظر شما