سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
نمایشگاه نقاشی هنر جویان به سرپرستی دانیال همتی با عنوان " گلبرگ صورتی" تا 29 اردیبهشت ماه در نگارخانه آفرینش نقش اشراق دایر می‌شود.
نمایشگاه نقاشی گروهی  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی"گلبرگ صورتی " با هدف کشف استعدادهای هنری و نوجوان و تشویق و ترغیب آنان به استفاده از ابزار هنر برای بیان احساسات درونی خود 1 از 16 تا 29 اردیبهشت ماه  در نگارخانه آفرنیش نقش برگزار می شود.

در این نمایشگاه50اثربه سبک رئال با تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم، دانیال همتی  و هنر جویان  از 16 تا29 اردیبهشت ماه ساعت 10 تا 19در معرض دید علاقه مندان قرا می گیرید.

رئالیسم به معنی واقعی گری و حقیقت گرایی، نوعی گرایش هنری است که اشیاء و موجودات را آنگونه که هستند، زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می نمایند. سبک نقاشی رئالیسم نقطه مقابل سبک رومانتیک قرار دارد. سعی هنرمند نقاش رئالیسم در این است که موضوعات منتخب را بدون کم و کاست و شیرین کاری و عوام فریبانه شدن طرح در ذهن بیننده، ترسیم کند و تخیلات غیرواقعی نیافریند و شعار ندهد. مبنای کار آنان صادقانه نگری و صادقانه اندیشیدن است.

نقاشان معروف سبک رئالیسم گوستاو کوربه، ژان فرانسوا میله، انوره دومیه، ادوارد مانه و هنرمندان معروف روسی: ایوان شیشکین، ایلیار پین، کرامسکوی، می باشند.

نمایشگاه نقاشی گروهی

گفتنی است از 16 تا  29 اردیبهشت ماه،  ورکشاپ هنری  از ساعت 16 تا 19  در نگارخانه برگزار می شود.

 علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 16 تا  29 اردیبهشت ماه  از ساعت10 تا18 به نشانی تهران، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه ، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77782211 تماس بگیرید 
نظر شما