دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
جشنواره «گل و گلاب تهران» به میزبانی فرهنگسرای بهمن
فرهنگسرای بهمن با اجرای نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» در قالب نمایشگاه صنایع دستی، سوغات محلی و موسیقی اقوام در کنار آیین گلاب گیری، به مدت دو هفته میزبان شهروندان است.
برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی در جنوب پایتختبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مراسم آیینی گلاب گیری به همراه اجرای برنامه‌های میدانی از جمله موسیقی اقوام ایرانی، بازی  و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، قرعه کشی و اهدای جوایز برای بازدیدکنندگان و عکس یادگاری خانوادگی در محیطی شبیه سازی شده «کاشان قدیم» با سازه های چوبی و خشت گل آکنده از گل های محمدی بخش اصلی جشنواره «گل و گلاب» را تشکیل می دهد. این جشنواره شامل 60 غرفه نمایشگاهی شامل صنایع دستی استان‌ها، سوغات و محصولات متنوع محلی و فرهنگی اقوام ایرانی است.

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره« تهران» به منظور آشنایی شهروندان با سبک زندگی اقوام و تنوع فرهنگی ایران اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در چهار نقطه از پایتخت در حال اجرا است و  از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا جمعه پنجم خرداد ماه به مدت دو هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۲ با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 16 و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

علاقه مندان و خانواده ها برای بازدید از برنامه های این جشنواره می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55058892-021روابط عمومی فرهنگسرای بهمن تماس بگیرند.
نظر شما