پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود
فرهنگسرای کار و تعاون با هدف ارتقای فرهنگ سلامت، تغذیه، نظافت و بهداشت اجتماعی کارگاه آموزشی رزق حلال را برگزار می کند.

گامی برای ارتقای سلامت شهروندان مبتنی بر رزق حلالبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری برآن دارد و در آیات قرآن و روایات همواره انسان ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده و ازحرام خواری نهی کرده است.

کارگاه آموزشی رزق حلال به منظور ارتقای فرهنگ سلامت، تغذیه، نظافت و بهداشت اجتماعی شهروندان و اهتمام خانواده ها در بهره گیری از فرصت طعام با موضوعاتی همچون اندیشه در طعام، رزق حلال بودن، پاک بودن، زیبا بودن، پرهیز از اسراف و پرخوری، داشتن برنامه غذایی، حضور همگانی برسفره ، آداب سفره غذا و آثار تربیتی و ارزشی و...برگزار می شود.

این برنامه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت کارشناسان جهادی اداره سلامت شهرداری منطقه 9 در قالب کارگاه آموزشی برای شهروندان برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 12 به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره)جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.


نظر شما