چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
هوای بهاری کانون ادبی باران شعر در فرهنگسرای ملل، علاقه‌مندان شعر و ادب پارسی را دوشنبه‌‎های هر هفته گرد هم می‌آورد.
نشست ادبی باران شعر در فرهنگسرای ملل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از دورۀ تقریباً طولانی رکود محافل و مجالس کانونی و کوچ اجباری به فضای مجازی، بار دیگر علاقه‌مندان دیدارها و گپ‌وگفتهای کانونی با بازگشتن به فرهنگسراها و برگزاری جلسات و دورهمی‌ها، رونق دوباره‌ای به سالنها بخشیده‌‌اند.
کانون باران شعر، از کانونهای ادبی فعال و قدیمی فرهنگسرای ملل با بیش از 200 عضو فعال، گر چه فعالیت مجدد خود را از سال گذشته آغاز کرده بود، اما در سال جدید و با برگزاری منظم جلسات شعرخوانی به همت کاظم جیرودی، دبیر کانون و حضور علاقه‌مندان، اعتبار گذشتۀ خود را با همراهی اعضای قدیم و جدید بازیافته است.
به گفتۀ استاد جیرودی که خود از شاعران آیینی کشور است، کانون شعر باران به طور منظم، دوشنبه‌های هر هفته از ساعت 16 تا 18، پذیرای شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب پارسی است و هر هفته ضمن خوانش شعر و بحث و بررسی اشعار، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود تدارک می‌بیند. از جملۀ این فعالیتها می‌توان به فراخوان سرایش و خوانش شعر در مناسبتهای مختلف، دعوت از شاعران و اساتید ادبیات، تعامل و دورهمی با کانونهای سایر مناطق تهران، تکریم و بزرگداشت اعضای کانون و یادکرد ویژه از همراهان درگذشته اشاره کرد.
محفل ادبی کانون شعر باران مطابق روال، دوشنبۀ جاری نیز برگزار خواهد شد و در این جلسه، ضمن شعرخوانی شاعران، از حضور مستمر و همراهی آقای سید جلال مهدیانی، به عنوان یکی از اعضای قدیمی کانون، تقدیر به عمل خواهد آمد.
نشست مزبور هجده اردیبهشت از ساعت 16 تا 18 در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه فرمایند.
نظر شما