دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۱۸۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
نمایشگاه «ژرفای خط» شامل آثار نقاشی حدیث عسگری در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.
نمایشگاه «ژرفای خط» در گالری هنربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی با عنوان «ژرفای خط» شامل آثار نقاشی حدیث عسگری، روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 16 در گالری شماره 2 ارسباران گشایش و به مدت ده روز از ساعت 10 تا 17 پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه هنر نقاشی است.

حدیث عسگری در آستانه برگزاری این نمایشگاه می‌گوید: هنگام خلق یک اثر، از اینکه بتوانم تنها گوشه‌ای از یک موضوع و یا تصویر کلی، که از دید من جذابیت بیشتری دارد را به تصویر بکشم لذت می‌برم. پیاده کردن بخشی از فضای ذهنم بوسیله حداقل خطوط و کمترین جزییات با متریال پاستل که از احساس درونم برای رها بودن نشأت می‌گیرد را دوست دارم؛ برای من کوچک و بزرگ بودن اثر مهم نیست.

این بانوی هنرمند معتقد است: مهم انتقال حس از سطح کاغذ به عمق آن است، که آن فضای عمیق را با حسی که از درونم می‌جوشد با خطوط رها نمایان کنم. من عمق را دوست دارم؛ بیشتر از آن انباشتگی خطوط و حجم را وقتی بخشی از کار برایم مهم است آن را انباشته از رنگ و خط می‌کنم تا حجم پرقدرتی بدست آورم، از این رو پرسپکتیو در آثارم زیاد دیده می‌شود.

وی در خصوص موضوعی که برایش حائز اهمیت است،گفت: همه نوع مخاطب بتواند با آثارم ارتباط برقرار کند و آن‌ را درک کند. بنابراین در لایه‌هایی ابتدایی کار حس درونی را روی کار می‌آورم و در لایه‌های بعدی آن را بوسیله تکنیک‌هایی که آموخته‌ام و خلاقیت به سمت فضایی که برای مخاطب قابل درک باشد پرورش می‌دهم و مخاطب علاوه بر زیبایی بصری حس لایه‌های زیرین را نیز درک می‌کنم، بنابراین هدفم از ارائه آثار در نمایشگاه نگاه متفاوت از زاویه دید خودم است به عنوان انسانی دیگر.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 31 اردیبهشت‌ماه به گالری شماره 2 هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما