پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
مهدی ملاک با ابراز آرزوی سلامتی برای ملت عزیز ایران خواستار توجه بیشتر مسئولان عرصه هنر به معیشت و اقتصاد هنرمندان در عرصه های مختلف شد.
پخش نمایش خانگی فیلمها کمک حال اقتصاد هنرمندان استبازیگر نقش ضرغام در سریال تلویزیونی نجلا ۲ با اشاره به اینکه هر حرفه ای مشکلاتی دارد و عرصه سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست گفت: پخش نمایش خانگی فیلمها می تواند تا حدودی مشکلات اقتصادی بین هنرمندان را مرتفع کند.

مهدی ملاک هنرمند سینما وتلویزیون وتئاتر کشور مان و بازیگر نقش ضرغام در سریال پرببینده نجلا درگفتگو با پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ وهنر با اعلام مطلب بالا افزود: درتمام شغلها موانعی وجود دارد وهنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی بزرگترین مشکل اهالی هنر و سینما را مسئله درامدهای انها دانست و گفت: مسائل مالی گریبانگیرخیلی از هنرمندان است وفقط عده قلیلی از این حرفه سود میبرند. متاسفانه برعکس انچه مردم فکر میکنند هنوز این کار درکشور به عنوان یک شغل ثابت به رسمیت شناخته نشده و اکثرهنرمندان برای امرار معاش به شغلهای دیگری روی میاورند.

این هنرمند جنوبی کشورمان در خصوص وضعیت و حال و هوای هنر و سینما در کشور نیز تصریح کرد: واقعیت امراین است که این روزها با وجود مشکلات اقتصادی فراوان‌ استقبال از سریالها و فیلم ها در پخش نمایش خانگی بالا رفته و چنانچه نظارت درستی صورت گیرد نوید دهنده یک بازار بسیار قوی وبزرگ و رقابت سالم بین هنرمندان است که خودشان رابتوانند دراین مجال نشان دهند.

ملاک که سابقه بازی در فیلم هایی همچون گاهی به پشت سر نگاه کن و در میان ابرها دارد، در پایان گفت: ضمن آرزوی سلامتی وسربلندی برای ملت شریف ایران امیدوارم هرکس که بد را برای این ملت خوب وعزیز بخواهد خودش در بدی گرفتار شود. 

مهدی ملاک متولد 1358 در خرمشهر می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را از سینما با فیلم «در میان ابرها» شروع کرد. وی با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» سال 1393 شناخته تر شد.

انتهای پیام/ 


نظر شما