يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
آیین معرفی کتاب «فرزند بیشتر آینده بهتر» در قالب ویژه برنامه هفته ملی جمعیت با حضور مجید فرج زاده فسائی «مولف و پژوهشگر حوزه خانواده» در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

کتاب «فرزند بیشتر آینده بهتر» در فرهنگسرای خانواده معرفی می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کتاب با یازده فصل به موضوعاتی چون ضرورت وجود فرزندآوری، اسباب ضرورت برای تمایل به فرزند آوری، نقش فرزندآوری، عوامل بازدارنده زوجین از فرزندآوری در دهه اخیر، عوامل تقویت کننده فرزندآوری، رابطه فرزندآوری با شادی خانواده، وضعیت فرزندآوری در ادیان و مذاهب، تک فرزندی، وظیفه نهادها و دستگاه های فرهنگی نسبت به فرزندآوری، زنده به گور کردن نوزاد و سقط جنین می پردازد.

در نگارش مطالب این کتاب بسیار تحقیق شده و مستند است و بیش از صد مقاله در این زمینه بررسی شده است و از نزدیک با بعضی از خانواده های بدون فرزند و یا تک فرزند و همچنین خانواده هایی که فرزندان متعدد دارند گفت و گو انجام شده است.

همچنین مقدمه این کتاب به نگارش آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری و عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی تهران است.

گفتنی است، کتاب «فرزند بیشتر آینده بهتر» توسط چاپ نینوا در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

نظر شما