جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
تفاهم نامه همكاري علمي – هنري در زمينه تهيه و توليد و نشر اطلاعات علمي و هنري بين خانه سينما و انجمن ايراني روابط بين الملل امضا گرديد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي خانه سينما،اين تفاهم نامه با هدف گسترش و توسعه همكاري نهادهاي مدني و استفاده از ظرفيتهاي علمي و هنري در سه محور زير تهيه و تنظيم شده است؛
همكاري در برگزاري نشست هاي تخصصي و يا هم انديشي هاي مختلف با موضوعات: اسلام هراسي در رسانه هاي غرب، ايران هراسي در منطقه، باور به آزادي بيان و مرز احترام به باورهاي مومنان اديان،‌ خليج فارس و نامگذاري تاريخي منابع، صلح و آشتي جهاني و نسبت آن با عدالت و احترام متقابل، عدالت شخصي، تروريسم و امنيت شهروندان پيش بيني شده است.

اين همكاري‌ها در قالب طراحي و برگزاري دوره ها و كارگاه هاي آموزشي – هنري در زمينه هايي فيلم نامه نويسي، فيلمسازي مستند، كارگرداني ، نقد فيلم كارگاه هاي فشرده مباني ارتباطات بين الملل، حقوق بين الملل، مباني سياست برگزار مي شود.
اعتبار اين تفاهمنامه که به امضاي محمد مهدي عسگرپور مدير عامل خانه سينما و دکترمهدي ذاكريان رئيس انجمن ايراني روابط بين الملل رسيده به مدت سه سال پيش بيني شده است.

نظر شما