چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
نمایشگاه گروهی نقاشی دستان هنرمند" در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایشگاه که از 28 اردیبهشت ماه  کار خود را آغاز می کند شامل 40 اثر از آثار نقاشی 28  هنرمند جوان است که با استفاده از تکنیک های مختلف اجرا شده اند و دنیایی از رنگ و زیبایی را در آنها میتوان مشاهده کرد، همچنین ورکشاپ سه روزه آموزش رزین و تابلو دکوراتیو با حضور اساتید، سلیمه رضایی و معصومه محمدی و 10 هنرجو برگزار می شود.
این نمایشگاه به سرپرستی سلیمه رضایی متولد ۱۳۵۹ کارشناس ارشد شیمی فیزیک، حدود ۲۰ سال است که نقاشی را بصورت حرفه ای دنبال کرده، و شاگردی اساتید بزرگی چون استاد آبادیه و استاد عباس محسنی را سالها داشته. ایشان مسلط به انواع تکنیکهای نقاشی، سیاه قلم، پاستل، مداد رنگی، اکرولیک و رنگ روغن در انواع سبکهای مدرن، امپرسیونیسم و رئال میباشد، کیریتور مجری برگزاری بسیاری از نمایشگاههای گروهی نقاشی و هنری بوده و همچنین مجری برگزاری ورکشاپهای آموزشی تابلوهای رزین و دکوراتیو و آموزش مجازی و حضوری تکنیکهای مختلف نقاشی میباشد.
هنرمندان:
فاطمه شایگان، سوده سادات لاجوردی، فریناز بحری، مژده بلال زاده سحر جعفری،  مرضیه معینی وجیهه حسینی،  مانا بیات،  آیلین هندی نسب،  پریوا رجبی،  معصومه محمدی،  ناهید بذر افشان  سودابه شیرزادی،  علیرضا هندی نسب،  سمیه کاسبان،  زینب رضائی،  فاطمه سادات امامی پور  ریحانه شاه آبادی،  صغری محمدی روشنی، طاهره چمنی دیسفانی،  نگین بختیاری، آرزو رستگار، عاطفه یاسری، زینب زمانیان، سمانه فرخی، فاطمه خسروی میرزایی، زینب شکر شکن
  زهرا رحیمی.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز پنجشنبه 28 اردیبهشت تا 4 خرداد 1402همه روزه از ساعت 10:30 تا 18 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند.
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.
نظر شما