پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
نشست مشترک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور مدیران و معاونان دو نهاد در ساختمان ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ابتدای این نشست مهرداد باقری پبدنی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درخصوص لزوم تعامل این دو نهاد گفت: با توجه به محور هدف نوجوانان در برنامه سال جاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در تلاش هستیم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مباحث تربیتی استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به روزهای پیش رو در فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان به دنبال طراحی برنامه‌هایی هستیم که متناسب با دنیای مورد علاقه نوجوانان یعنی مباحث دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای باشد. از این رو به سراغ نهادی مورد اعتماد و سرشناس در این حوزه رفتیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های هر دو نهاد، راهکارهای تولید بازی‌های رایانه ای متناسب با ارزش های اسلامی و فرهنگی کشور را برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه این جلسه با تاکید بر همکاری دو نهاد در بسترسازی برای تولید بازی‌های ایرانی، زمینه‌های برگزاری رویدادهای ملی و شبکه‌سازی در این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت. ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از جمله مراکزی که به صورت مویرگی در سطح شهر تهران وجود دارد و نحوه بهره‌برداری از آنها برای مخاطب نوجوان از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

بررسی راهکارهای تولید بازی‌های رایانه‌ای داخلی


بررسی راهکارهای تولید بازی‌های رایانه‌ای داخلی

بررسی راهکارهای تولید بازی‌های رایانه‌ای داخلی
نظر شما