چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» در پانصد و هفتاد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «بی‌صدا حلزون» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» روز یکشنبه 21 خردادماه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور بهرنگ دزفولی زاده کارگردان، محمدرضا جهان پناه مدیر فیلمبرداری، الهه حسینی بازیگر، رضا دادویی و کورش جاهدکارشناسان سینما، علی رزازیان به عنوانکارشناس مجری،نقد و بررسی می‌شود.

«بی صدا حلزون»، عاشقانه‌ای بی‌صدا، درباره مادر کم‌شنوایی است که می‌خواهد تنها فرزندش شنوا شود. پدر که کاملاً ناشنوا است مخالف عمل کاشت حلزون اوست و می‌خواهد فرزندش مانند خودش ناشنوا باقی بماند و ...

هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، پدرام شریفی، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و علیرضا جلالی‌تبار از بازیگران «بی صدا حلزون» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکتhttps://cinematicket.org/movie/detail/5948 مراجعهو صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما