پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
برگزاری دوره آموزشی و تشکیل گروه همخوانی با حضور استاد سعید رضایت در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
دوره های آموزشی همخوانی(کر) در فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 10؛  فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف تشکیل گروه های هنری و به خصوص گروه کر (همخوانی)، از میان علاقمندان به فعالیت در این زمینه عضو می پذیرد.در این دوره ها  آموزش مبانی موسیقی( تئوری و سلفژ) و آموزش اصول آواز جمعی با حضور استاد برجسته موسیقی سعید رضایت تدریس و از میان شرکت کنندگان در این دوره در ترم های بالا در جشنواره های سراسری و اجرا در برنامه های ویژه فرهنگی استفاده خواهد شد.
سعید رضایت مدرس رهبری گروه کر و آموزش آواز کلاسیک ،آواز پاپ ،صداسازی و سلفژ کلاسیک می باشد.
وی دانش آموخته رشته موسیقی در مقطع کارشناسی است و در زمینه ساخت موسیقی فیلم ، تئاتر و رهبری کر فعالیت مداوم دارد. ساخت موسیقی برای ده ها اثر تئاتر و فیلم کوتاه از دیگر فعالیت های ایشان است و کسب رتبه اول آهنگسازی درجشنواره سراسری تئاتر کشور از موفقیت ایشان می باشد. همچنین شرکت در چندین فستیوال بین المللی در امریکا و اروپا به عنوان اهنگساز تئاتر نیز بخش دیگری از فعالیت های ایشان میباشد.
علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه و یا با شماره 55716776 واحد آموزش تماس حاصل نمایند.
نظر شما