يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند
مراسم رونمایی از کتاب‌های «الفبای عاشقی» و «کوچه» نوشته مسعود لواسانی در نشست «غزل عاشقی» رونمایی می‌شود.
رونمایی دو کتاب در نشست «غزل عاشقی»به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8؛ مجموعه اشعار «الفبای عاشقی» و «کوچه» با حضور مسعود لواسانی نویسنده آثار، مجتبی طیاری آشتیانی منتقد ادبی و جمعی از نویسندگان و اصحاب قلم در فرهنگسرای گلستان رونمایی و معرفی می‌شوند. 
مضمون و محتوای اشعار لواسانی، دینی، عرفانی و اجتماعی است که در سبک کلاسیک و اغلب در قالب غزل است. هدف از سرایش این اشعار، نمایاندن ارزش‌های دینی، مذهبی، ملی و اجتماعی ایران بوده و شاعر، سعی کرده است واژه‌ها و کلمات را به گونه‌ای انتخاب کند که مخاطب به راحتی با آنچه سراینده برای انتقال در ذهنش داشته، ارتباط برقرار کند. 
مسعود لواسانی 12 سال است که در سرای محله‌های مدائن، سلام، دردشت و دیگر محافل ادبی منطقه 8 تهران با تشکیل محافل شعر، تدریس، مثنوی خوانی و حضور در جلسات ادبی، فعالیت دارد. 
نشست «غرل عاشقی» به همت انتشارات مهستان و کتابخانه سلام، سه شنبه 23 خرداد، ساعت 16 در سالن همایش فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در نشست «غزل عاشقی» می‌توانند به فرهنگسرای گلستان در میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77901729 و 77901731 تماس بگیرند.
نظر شما