جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کارگاه دو روزه نقاشی کودک و نوجوان با آموزش و سرپرستی لیلا کعبی 24خرداد ساعت 16 و 25 خرداد ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
دومین کارگاه دو روزه نقاشی کودک و نوجوان در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کارگاه در ادامه هدف گذاری ترویج فرهنگ صلح جهانی شایسته همه کودکان و ایجاد آمادگی در هنرآموزان برای راه یافتن به نمایشگاه روز جهانی صلح است.
 به گفته لیلا کعبی پایه گذار آموزش نقاشی بر مبنای اصول ومفاهیم پیمان نامه حقوق کودک؛ در ادامه کارگاه ۱۰ و 11 خرداد هنرآموزان در زمینه های شناسایی شباهت ها و تفاوت ها میان یکدیگر، تعریف درخت خانواده، چگونه از زندگی و محیط پیرامون خود مراقبت کنیم و تا چه اندازه ای هنرهای تجسمی به ما کمک می کنند زندگی بهتری داشته باشیم از طریق نقاشی به تحقیق و پژوهش می پردازند.
ادامه دومین روز از این کارگاه که پژوهش در زمینه تاثیر گذاری و خدمات مثبت ارائه شده شخصیت های تاثیر گذار به جامعه بشری در سطح بین المللی است .بر نحوه چگونه بیاموزیم از زندگی و محیط پیرامون خود مراقبت کنیم تمرکز دارد.
ماده ۱۳ پیمان نامه حقوق کودک که بر حق بیان خلاقانه و هنرمندانه متمرکز است به هنرآموزان حق و آمادگی بیشتری می دهد تا در زمینه مراقبت از زندگی خود به تحقیق و پژوهش در غالب هنرهای تجسمی بپردازند.
این کارگاه دو روزه به منظور آماده سازی هنرآموزان فرهنگ‌سرای خانواده، خانه های کودک شوش و ناصر خسرو با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان و فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است.



نظر شما