سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
فرهنگسرای امید برگزار می‌کند:
همایش تخصصی انتخاب رشته ،ترسیم آینده با رویکرد انتخاب رشته با حضور کارشناسان مجرب در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید ، همایش تخصصی انتخاب رشته ،ترسیم آینده با هدف مهیا نمودن شرایط لازم برای تصمیم‌گیری بهتر و انتخاب رشته دانشگاهی در تاریخ 26 خرداد ساعت 10 الی 12 در سالن خیام فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

هر ساله همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سؤالات بسیار زیادی از طرف دانش آموزان مبنی بر چگونگی انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه و اولویت‌بندی آنها مطرح می‌شود، بر همین اساس فرهنگسرای امید با همکاری دبیرستان نیک انجام جهت ارائه مشاوره گروهی و فردی به دانش آموزان متقاضی ورود به دانشگاه اقدام می‌کند.

در این برنامه که با حضور کارشناسان مجری در حوزه انتخاب رشته برگزار می‌شود، تلاش می‌شود بر مبنای اطلاعات و آمارهای سالیان گذشته و ظرفیت‌های اعلام شده برای پذیرش دانشجو، شرایط لازم جهت بهترین انتخاب رشته برای دانش آموزان مهیا شود.

گفتنی است این همایش با معرفی رشته‌های دانشگاهی، معرفی دانشگاه‌های برتر، تبیین رشته‌ها برای شناخت بهتر علایق و توانایی‌های قبول‌شدگان کنکور، بررسی آخرین تغییرات ظرفیت‌ها و پذیرش‌های کنکور سراسری 1401 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33355204 تماس بگیرند.

نظر شما