پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
فرهنگسرای اندیشه دومین جلسه از نشست «بچه‌های رستا» را برگزار می‌کند
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با برگزاری نشست نوجوانانه با موضوع «ایمان و امید در دوران نوجوانی» به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
یک جلسه پرسش و پاسخ نوجوانانهبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، دومین جلسه از نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» با شعار «به فرداها نگاه کن» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. آموزشگاه علم سلیم مشارکت‌کننده اجرای این برنامه است که با حضور نوجوانان برگزار می‌شود. این برنامه تلاش دارد بستری برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم کرده تا آنها بتوانند دغدغه‌ها و مسایل خود را در جمعی دوستانه به اشتراک گذاشته و ضمن هم‌افزایی با دیگر دوستان خود راهنمایی‌های لازم را از اساتید و مشاوران حاضر در نشست دریافت کنند. 

هــدف اصلــی و محتوایــی دومیــن نشســت گفتگــو محــور بچــه‌هــای رســتا، توجه‌بخشـی نوجوانـان بـه موضـوع ایمـان و امیـد بـرای ساخت آینـده‌ای روشـن اسـت. ایـن مهـم میتوانـد از مسـیر پاسـخ و کنـکاش، ذیـل چالش‌هایـی شــبیه بــه چالش‌هــای زیــر پیگیــری شــود: آیا تنها در کشور ما مشکلات وجود دارد؟ آیا با وجود مشکلات، امیدی به آینده هست؟ مسئول حل مشکلات کیست؟ جایگاه من به عنوان نسل نوجوان این کشور در حل مشکلات کجاست؟ و ...این ویژه برنامه روز چهارشنبه 31 خردادماه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. سجاد اکبری رییس فرهنگسرای اندیشه به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد و به سوالات نوجوانان پاسخ می‌دهد. گفتنی است نخستین جلسه از «بچه‌های رستا» نیز به مناسبت ارتحال امام خمینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده بود.
نظر شما