يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
دومین نشست «بچه‌های رستا» با موضوع ایمان و امید در فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.
سلسله نشست‌های نوجوانانه «بچه‌های رستا»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رسانه در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های نوجوانانه «بچه‌های رستا» دومین جلسه آن را با موضوع «ایمان و امید در دوران نوجوانی» برگزار می‌کند و در این قالب میزبان جمع زیادی از نوجوانان خواهد شد.
 «بچه‌های رستا» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم شده است. 
این برنامه در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرا شده و فرهنگسرای رسانه یکی از پایگاه‌های اصلی برگزاری آن است. در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند. 
شعار این برنامه «به فرداها نگاه کن» است. 
نخستین جلسه از بچه‌های رستا با موضوع شناخت امام خمینی ره در ایام ارتحال ایشان با حضور نوجوانان در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و دومین جلسه از آن فردا سه‌شنبه 30 خردادماه با موضوع ایمان و امید در نوجوانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسین زاده دبیر کل بنیاد قرآن کشور برگزار می‌شود. نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه می‌توانند روز سه شنبه از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای رسانه حضور پیدا کنند.

نظر شما