جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
نمایشگاه نقاشی های مرجانه غفوری تهرانی از جمعه 2 تیرماه در نگارخانه لاله برپا می شود.
نمایشگاه مرجانه غفوری تهرانی« فرم، رنگ، انتزاع »در نگارخانه لاله
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هنر مدرن به دلیل زیبایی شناسی آوانگارد مشهور است و با هنرمندان آینده‌نگر خود شناخته می‌شود.یکی از سبکهای برگرفته شده از هنر مدرن سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی است.اکسپرسیونیسم شیوه‌ای نوین از بیان تجسمی است که در آن هنرمند متاثر از دو شیوه ی هیجان نمایی و فرا واقع گرایی برای القای هیجانات شدید خود از رنگ‌های تند، اشکال کج و معوج و خطوط زمخت بهره می‌گیرد.
اكسپرسیونیسم انتزاعی تأكیدش بر بی‌سبكی و مواجهه بر مكاشفات شخصی هنرمند است. آنچه برای اودر هنگام خلق اثر مهم است سفر هنرمند به دنیای درون و كنش او برای بیان احساسات و تفكراتش است،نه رسیدن به یك تصویر از پیش تعیین شده و هدفمند.
 «مرجانه غفوری تهرانی» در این نمایشگاه با نگاهی به هنر نوگرا واستفاده از سبک اکسپرسیونیسم به خلق آثاری زیبا و قابل توجه پرداخته است.
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 2 تیرماه 1402 از ساعت14 تا 17 با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه از 3 تا 12 تیر ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه ها ساعت ۹ تا13 و جمعه ها 10 تا 17 دایر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.
شماره تماس:۸۸۹۶۰۴۹۲
Instagram: lalehgallery
lalehartgallery.ir
lalehgallery.art@gmail.com
نظر شما