سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
رویداد «تهران‌دخت» به همت اداره‌کل زنان و خانواده شهرداری تهران و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری تبیان نور برگزار می‌شود.
کنش‌گری دختران در حل مسائل شهری با مشارکت در رویداد «تهران‌دخت»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،به همت اداره‌کل زنان و خانواده شهرداری تهران و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری تبیان نور، رویداد «تهران‌دخت» به عنوان سکوی حل مسئله جمعی کنش‌گری دختران نوجوان در حل مسائل شهری در محورهای ایده‌پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه برگزار می‌شود. 

این رویداد فرهنگی و علمی ویژه دختران نوجوان و در سه حوزه کارآفرینی‌، حفظ محیط زیست شهری و ارتقای کیفیت زندگی در محلات برگزار می‌شود.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به این رویداد، تعداد ۸۰ اثر و ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که در این زمینه، پیش‌رویداد تهران‌دخت طی روز پنجشنبه، اول تیرماه برگزار شده و آثار ارسالی مورد داوری و ارزیابی قرار خواهند گرفت. 

همچنین، آثار برتر در پیش‌رویداد تهران‌دخت، به مرحله نهایی و اختتامیه این رویداد که تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد. پس از داوری آثار ارسالی، کارگاه‌های آموزشی ویژه صاحبان ایده‌های برتر برگزار شده تا بتوانند با تجربه بیشتر در رویداد نهایی حضور پیدا کنند.    

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این رویداد نیز تیم‌های ایده‌پرداز برتر تا سقف شش میلیارد تومان مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نظر شما