دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۳۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
سلسله نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» از یکشنبه (۱۸ تیر) در خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز می‌شود.
آغاز نشست‌های جشنواره فیلم‌ «حوا» از ۱۸ تیربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین نشست تخصصی این رویداد با عنوان «تصویر خانواده در سینمای ایران از سینمای موجود تا سینمای موعود با تکیه بر کتاب مرحوم طالب زاده» فردا- یکشنبه(۱۸ تیر) از ساعت ۱۳ در خانه کتاب و ادبیات ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، سیدعلی اصغر تقوی مدرس دانشگاه و محقق، حسن بنیانیان رئیس اسبق حوزه هنری و کمیسیون پیوست نگاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده فعال رسانه‌ای در این نشست دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره موضوع یاد شده مطرح خواهند کرد.

حضور در این نشست‌ها برای عموم‌علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده و متقاضیان به شرکت در جلسات می‌توانند اطلاعات خود را به شماره ۰۹۱۲۶۷۷۷۸۹۴ ارسال کنند.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا ۲۳ تیر امسال در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار می‌شود. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.
نظر شما