يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
جشنواره « سرزمین نوجوان مهدوی » با هدف گسترش و شناخت نوجوانان از مباحث دینی و اخلاقی با رویکرد انتظار و امید، سه شنبه ها در محوطه باز فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
برگزاری جشنواره به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آموزش مهارت های زندگی با رویکرد تقویت امید به زندگی، آموزش طب سنتی و تغذیه سالم در سنین نوجوانی،  سلسله نشست های گفتگو محور نوجوانی ، اهداء گیفت و هدیه، ایستگاه های نشاط و ورزشی(کاراته، ایر هاکی، طناب کشی، بدمینتون، فوتبال دستی، پینگ پنگ و ...)، ایستگاه سلامت شامل تست قند و فشار خون زیر نظر انجمن پرستاری از برنامه های این جشنواره است.

در بخش جانبی این جشنواره با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی و با محوریت کمک به زنان سرپرست و خود سرپرست، بازارچه هنری  و خوداشتغالی برپا می شود. این بازارچه شامل معرفی و ساخت زیورآلات، گلیم، جاجیم، نمد بافی، تابلو فرش، سفالگری، شمع سازی، ارائه محصولات بهداشتی و ... است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یادشده از ساعت 16 تا 18 به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408657 تماس بگیرند.
نظر شما