پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کارگاه خلق آثار هنری با هنر گلچوب محمد مهدی حکیم الهی در مدرسه تابستانی تهران به همت فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.
خلق آثار هنری با هنر ((گلچوب)) در مدرسه تابستانی فرهنگسرای کار و تعاونبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، کارگاه خلق آثار هنری با هنر ((گلچوب))  محمد مهدی حکیم الهی  ویژه نوجوانان روزهای یکشنبه از ساعت 13 تا 15 در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.
محمد مهدی حکیم الهی از کارآفرینان نمونه کشور است.  گلچوب نامی است که دخترش برای این هنر انتخاب کرده او می‌گوید: «چون بیشتر تابلوها طرح گل هستند.» گلچوب هنري است ذهني و برگرفته از قوه ابتکار و خلاقيت هنرمند با استفاده از مواد طبيعي و هرچيز کوچک و به ظاهر بي اهميت مانند:برگ، هسته، حبوبات، بذرها، دانه و ... که بر روي يک تکه چوب نقش مي بندد فراگيري اين هنر نيازمند هزينه چنداني نيست و تنها براي يادگيري قدم اول علاقه مندي و سپس به قوه خلاقيت و ابتکار فرد،  نياز است تا بتواند آثاري تازه را خلق کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب- تقاطع خیابان هاشمی –فرهنگسرای کار و تعاون ، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029392 تماس بگیرند.


نظر شما