جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
دوره آموزشی «بازی و ریاضی» برای مخاطب نوجوان، با هدف کشف و پرورش استعدادهای ریاضی در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

کشف و پرورش استعدادهای ریاضی نوجوانان در مدرسه تابستانی تهرانبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، دوره «بازی و ریاضی» طی 10 جلسه، روزهای فرد هفته از ساعت 17 در قالب مدرسه تابستانی تهران با همکاری و مشارکت مؤسسه آموزش شهر، در فرهنگ‌‍سرای فردوس برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی 15 ساعت است که به صورت کارگاهی و در 10 جلسه برگزار می‌شود؛ مهارت حل مسئله و برخورد با سؤالات متنوع و دشوار، کسب تجربه در حل مسئله‌های سطح بالاتر، حل سؤال در سطح المپیاد ریاضی و استفاده همزمان از مهارت سرعت و دقت، به منظور شناخت و پرورش استعدادهای نوجوان در رشته ریاضی است.

دیدار با نخبگان علوم ریاضی دانشگاه‌های مطرح کشور، یکی از برنامه‌های جذّاب جانبی این دوره است.

کارگاه «بازی و ریاضی» با هدایت استاد احمد میرزایی، طراح و مدرّس دوره‌های مختلف و متنوع آموزش ریاضی اجرا خواهد شد و به شرکت‌کنندگان آن، پس از آزمون پایان دوره، گواهینامۀ معتبر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081028 تماس بگیرند.

نظر شما